_
_
_

Zmień kolor

Dziś jest: 27-11-2014 Godzina:

G+
f

drogerie-polskie-logo

Drogerie Polskie

"GAZETKA Drogerie Polskie"

O nas Historia

Pomysł na powołanie sieci Drogerie Polskie zrodził się jeszcze w 2007 roku. Była to odpowiedź zarówno na potrzebę zrzeszania się detalistów, wynikającej z dynamiki branży drogeryjno-kosmetycznej, jak i na rosnące wymagania ze strony producentów oczekujących skupienia niezależnego rynku drogeryjnego w dobrze zarządzaną sieć handlową. Formalnie spółka Drogerie Polskie została zarejestrowana w kwietniu 2010 r. Już dwa miesiące później odbyła się konferencja w Szczyrku dla potencjalnych uczestników sieci. Przedstawiliśmy wówczas ideę powołania marki Drogerie Polskie, założenia oraz obszary działania. Do końca czerwca 2010 roku kilkanaście drogerii przyjęło zaproszenie do sieci Drogerie Polskie i podpisało umowy o współpracy. Dziś prowadzimy dynamiczną ekspansję na rynku, pozyskując nowych uczestników sieci i chcąc utrwalić swoją pozycję w coraz bardziej wymagającym rynku detalicznym. Misja, wizja, wartości

Sieć Drogerie Polskie integruje niezależny rynek drogeryjny, aby: - zapewnić klientom najwyższej jakości produkty i usługi, - stanowić realną, dobrze zorganizowaną alternatywę dla zachodniej konkurencji, - zwiększyć korzyści biznesowe dla producentów oraz uczestników sieci. Pragniemy być wiarygodnym partnerem w każdej dziedzinie swojej działalności. Dzięki temu chcemy w przyszłości stać się liderem na polskim rynku kosmetyczno-drogeryjnym. O naszej wyjątkowości decydują wartości, które są dla nas najważniejsze: Profesjonalizm

Nasz profesjonalizm wynika z sumy doświadczeń i wiedzy uczestników naszej sieci. Dbamy o najwyższe standardy obsługi klienta oraz starannie dobraną ofertę produktów. Polska tożsamość

W obliczu zachodniej konkurencji chcemy ocalić rodzime tradycje handlowe, gdyż stanowią one dla nas ważny kapitał zarówno w wymiarze ekonomicznym, jak i społecznym. Pragniemy pokazać, jak wiele polscy przedsiębiorcy mają do zaoferowania swoim klientom i partnerom zachowując własną, wypracowaną lokalnie markę, skupioną wokół powszechnie rozpoznawalnego logo Drogerii Polskich. Polska tożsamość stanowi o naszej sile. Odpowiedzialność

Z naszymi klientami, partnerami biznesowymi oraz uczestnikami sieci działamy według określonych zasad. Dbamy, by nasi pracownicy mogli doskonalić swoje kompetencje. Partnerstwo i zaangażowanie

Drogerie Polskie nie istniałyby bez partnerstwa i zaangażowania uczestników sieci. Te dwa komponenty są niezbędne do budowania silnej marki. Wszyscy gramy w jednej drużynie. Sukces pojedynczych drogerii składa się na sukces całej sieci.

Źródło: drogeriepolskie.pl/

Zobacz także gazetki z innych

* Wszystkie nazwy i znaki handlowe w tym serwisie internetowym zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.

Joomla template by Joomlashine.com